Sad3c3m Bahark kan gelmesi normal bisey değil ki her muayenede beni uyarır kanama olursa su gelirse acilden giris yap beni bilgilendir diye bence doktorunu ara yada mesaj at canımm
Hulyalp Bahark devami yoksa endiselenme ama doktoruna haber ver mutlaka. Nisan da olabilir plasenta da sorun da olabilir. Muayene olman gerekir. Insallah onemli bisey degildir
Bahark Sad3c3m konustum yarin gidecegim belki kilcal damar catlamasi olmustur bebek baskisindan dolayi dedi
Ozge1008 Bahark acilden giriş yap canım. Nişan bildiğim kadarıyla ve bende de olduğu gibi açık pembe renkte oluyor
Ayseknkynr Korkma. Doğum nişanın gelmiş hemen dogum yapacaksın anlamını taşımıyor sadece Artik zamanin geldigini ve bir iki hafta icerisinde Doğumun gerceklesecegini bildiriyor diyebiliriz.
Hulyalp Bahark nisan da olabilir canim erken gelmistir belki. sen kontrol et kendini gelirse devami acile git muayene ol mutlaka.
Hulyalp Bahark ikinci gebeligim bende bilmiyorum 😅 ama okudugum kadariyla kirmizi pembe veya kahverenginde sumuksu biseymis.