Skbn01 Yelss Bende kullanıyorum iştah açıyor mu onu merak ediyorum,birde sabah decavit aksam yemekten sonra da imom içiyorum nasıl içmeliyim onu da merak ediyorum açıkçası..
Handeyldz01 Skbn01 benim özeldeki doktorum decavit kilo aldırır dedi sağlık ocağına geri götürdüm Omega 3 lü aldım
Nazo61 Skbn01 aksam yatmadan içtim gece uyandımki felaket acıkmısım ama gece içmek bu yuzden iyi işte sabah içsek sürekli acıkırz herhalde
mk123 Bakıyorum herkes decavit kullanio benim dr hic vermedi bana, 30 haftama girecem hic kullanmadm, neden acaba merak ettim, sadece demir ilaci ve ocean mummy omegayi kullaniom 13.haftdan itibaren
SalihaSomuncu5 Nazo61 bende 25+6 yım 25te başladim icmeye. Hergun mu icmeliyizki dun icmedim balikta yedim cunku onceki gun
Nazo61 SalihaSomuncu5 bana hergün 1 tane iç dedi ama sen balık yediğin günler içmeyebilrsn ben bu havalarda asla agzıma süremem balık
Gamzeciks Nazo61 imom eczacı önermişti. Ben yinede doktorumun tavsiye ettiğini kullanıyorum. Regula3 ismi
Aysegullllll Nazo61 Benim sürekli bulantim vardı et ve et ürünleri balıktan tiksinmiştim doktorum tavsiye etti 30 haftalık hala kullanıyorum bebeğimin gelişimi de maşallah iyi gidiyor tavsiye ederim
Ygll Bende 31+2 oldum iştahim hiç yok hatta sadece decavit ve kan hapı kullanıyorum toplamda da 5 kilo aldım balık yağı vs extra hiç bir takviye gerek görmedi doktorum. Ama ne yalan söyliyim en sonki muayenede iştahım kapalı et balık gibi şeyler yiyemiyorum dedim çekinerek yani yemen gerekiyo böyle olmaz diyecek diye çok korktum ama bebeğin kilosu çok iyi hatta gelişimi 2 hafta ileride senide çok iyi gördüm ne yiyebiliyosan onu ye kendini zorlama dedi. Doğumda ikiniz içinde en iyisi çok kilo almaman dedi çok rahatlamıştım :)
Fasulyeveannesiii Nazo61 ben de doktorum tavsiyesi ile innate kullanıyorum bebeğim 24. Haftadayım 650 gr 🙏🏻 🧿 bence işe yarıyor diğer doktorlarada sordum kullanabilirsin devam et dediler
Nursemomm Nazo61 yaramaz olur mu en faydalı vitamin süte bile faydası var benm sütüm çok yağlı geldi maşallah dopum sonrası da ımom latteye geçtim
Ozge1008 Nazo61 hayır kendim alıp kullandım ama doktor iyi yapmışsın gereken bütün vitaminler var bunda demişti