Tazeannevebebegi Hanımlar 35+0 haftamdayım vajinamda şişlik ve sivilce çıktı aranızda böyle bi durumla karşılaşan var mı neler yaptınız
Sad3c3m Tazeannevebebegi ben yaşadım 37. Haftada oturamıyordum bile ağlıyordum acısına ben hindistan cevizi yağı sürerek 4 günde iyi oldum canım doktorumun randevuları dolu olduğu için gidememiştim sağlıkocağı da yardımcı olmadı bana bu şekilde idare ettim kontrolde doktoruna sorduğumda son haftalarda oluyor sorun yok dedi
Kucukannee 27+5 im bende geçtiğimiz haftalarda böyle bir sebepten doktora gittim. Hamilelikte artan ve sürekli değişen hormonlardan dolayı şişlik falan olmasi cok normalmiş. Dogumdan sinra gecer dedi doktor..