Kızlar ben suan 35+0 hamileyim. Bundan tam iki hafta evvel doktora gittiğimde bebegim 2 kilo bende 69 kiloydum. Geçen 15 günlük süreçte ben hala 69 kiloyum. Ama bebegimi bilmiyorum. Eşimde endişelendirdi beni kilo almıyosunuz sıkıntı olabilr dedi. Şlk hamile oldugumda da 69 kiloydum. İlk aylar sıkıntılı oldugundan 62 63 e kadar düşmüştüm. Doktora gidicem yakın zaman da ama sorayım dedim yine de. Teşekkürler şimdiden.