Adanur geçmiş olsun. Kan uyuşmazlığı iğnesi kanama yapmıyor. Zaten kasa vurulan bir iğne. Daha önceki kanamanızın devamınıdır, muhtemelen de sebebi aynıdır. Yarın yine doktora gidin bence. Kan uyuşmazlığı söz konusu olunca kanamalarda iğneyi önlem olarak yapıyorlar ama kanamanın kendisi ile iğnenin ve kan uyuşmazlığının doğrudan bir bağlantısı yok. İğne yapılmasının sebebi kanama esnasında anne kanının bebeğe karşı antikor üretmesini engellemek.