İki kez klomenle yumurtam büyüdü ,kendisi çatladı ama gebelik olmadi ,3. Ay buyumedi bile ,Dr da adet olunca gel femaraya geçelim demişti ,ama ben ovulasyon olmayan ayda gebe kalmisim çok şükür ,hatta yumurta yok diye doğru düzgün birliktelik bile olmadı ,salmistik iyice ,bir sonraki ay yine adet olmayınca ovulasyon testi ile öğrendim hamile olduğumu 😄😄Rabbim ol desin yeter ki ,37 haftamdayim şuan ,şükürler olsun ,isteyen ,hakeden herkese tez vakitte nasip etsin inşaallah 😍