Muhammed_13 Selamün aleyküm arkadaşlar çocuk için hasteneye gidiyorum doktorum hormon testi istedi adetin 2veya 3. Gunu gel dedi bunun icin randevu alınıyormu? blmyorm Ve hormon testi nezaman çıkar ayni gün içersinde çıkarmı yardımcı olum lütfen
Annemmm2 Muhammed_13 randevulu daha iyi olur. Canım al aynı gün sabah gidersen 3 4 saate cıkar s7nuclar özelde biliyorum devlet nasıl bir fikrim yok
Sohretkural Muhammed_13 canım doktorum bendende istemişti ben kendim saglıkocagında yaptırmıştım hormon testimi en azından ora ödemiyorsun
Sbnm06 @Muhammed_13 Ben daha bugün gittim.Randevulu gitmek tabiki senin için daha faydalı vajinal muayne oluyorsn ardından hormon testi için kan veriyorsn özelde 1 saate cikiyor devleti bilmiyorm.1 gün atabilir hormon geç cikiyor çünkü
Tubaaa-91 Devlet hastanesine gittiğinde sabahtan git ki öğlenden sonra sonuçları çıksın bende vermiştim aynı gün almıştım veya ertesine güne kalabiliyor ama randevulu gitmen senin için daha iyi olabilir en azımdan beklemezsin