Eşimin ailesi aldı , 5 binmiydi 4 muydu hatırlıyamadım nakit ödeme olmustu pazarlık edılmıstı ama kalıtesınden memnunum sahsen yenı aldık 2-3 ay oldu olmadı daha kullanamadık temızleyıp yerlestırıcem artık esyalarını. Bence gidin oraya ve görun farklı modellerde var