Merhaba daha yeni 32. Haftaya girdim . Nst cihazına ilk defa bakıldı. Bebek hareketlerim çok az çıktı doktorum bir daha böyle olursa hemen amelyata alıcaz dedi . Bir gün sonra acile gittim tekrar baktırmaya gayet normal çıktı. Yarın yine kendi doktoruma gidicem. Benim gibi olup sonradan değeri düzelen var mı . Yada bu şekilde ani müdahale gerektiren bir sorun oldu mu . Şimdi çok endişeliyim okuduğum kadarıyla 30-32 hafta bebeğim en hareketsiz dönemi ondan mı acaba hareketsiz çıktı