ozg işe gitmek zorunda değilseniz, evde uyuma sansınız varsa iyi çünkü ilacı içtikten iki saat sonra falan ciddi sersemlik yapıyor, sarhos gibi oluyorsunuz. Ben ayni ilacı vajinal da kullandım o zaman yan etkilerini görmezsiniz ama ağızdan alınınca etki başlar başlamaz gözlerinizi kapatıp uyumak istiyorsunuz. Ben okuldayken bazen ders anlatmak durumunda kaldığım icin savsakladığım olmustu :( ama evdeyseniz uyuma şansınız olursa yarim saat, 40 dakika sonrası temiz :) ikinciyi de gece yatarken icerseniz sorun olmuyor :)