Merhaba arkadaşlar
Allah kısmet ederse sabah sezeryan doğumum var. Bel fıtığım olduğu için normal Doğumun sonrasında çok zorlanacağımı söyledi beyin cerrahi doktorum ve sezeryan kararı aldık. 39+1 olmuş olucaz başta çok geç diye düşündüm sancım falan olursa diye korktum ama sezeryan olmasa bizim oğlanın daha gelesi yok 😊 9 ay geçer mi derken su gibi aktığını sona gelince farkettim . Sizlerden istediğim bol bol dua etmeniz yavrumu sağ Salim kucağıma alabileyim baya zorlu bi hamilelik geçirdim sağlık bakımından oğlumuzda sağlıklı olması en büyük duam 🙏🏻🙏🏻 Rabbim hepimizi sağ Salim yavrularımıza kavuştursun inşallah. Aminnnn 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥰