Bu da benim mucizem. Dogum hikayem. Hamileliğimi çok şükür sıkıntısız bir şekilde geçirdim. 💕💁🏼♀️İlk 3 ay devamlı endişeli devam eden hamileliğimin ilerleyen aylarında risklerin azalmasınile daha rahat bir nefesle ilerletmeye başladım. 32 hafta boyunca işime devam ettim ve işten ayrılmadım. Son aylarda kesinlikle agırlastıgım için daha erken yorulmaya başlamıştım. Ya eve gelme sürecinde yada eve geldiğim anda uyuya kalıyordum. Neyse ki 32. Hafta da izne ayrıldıktan bir süre sonra gezmeye basladım hergün yürüyüş yapmam gerekiyor du aktif olarak geçirdiğim 8 aydan sonra evde deli gibi yatarsam normal doğumun olamıcagını cok kg alıcagımı biliyordum. 35. Haftadan sonra hep bekleyişe gectim. O kdr agırlasmıstı ki vucudum ki dışarda ki herkes benim cok aktıf oldugumu söylğyordu. Neyse gel gelelim 36+2 de bir gece sancım tuttu. Midem oylesine yanıyordu ki geceleri özellikle uyumak öumkun değildi. Cok agrım olmasına rağmen babamızı uyandırmadım. Cunku sabah doktor randevumız vardı zaten. Sabah okur olmaz hemen hastaneye gittik. Doktor muayene edelim catıya da bakmıs olalım dedi. Muayene sırasında 2cm acılmam oldugunu dogumum basladıgını söyledi. Bu hafta yada haftaya doğurursun diyerek beni nst ye yonlendirdi. Nstde 10 dk da 3 kez sancım cıkınca yarın tekrat gel yada snei bursa yatıralım yârin aksama dogurursun dedi ama tabi ben eni konu iyi bi sancım olmadıgı için hastaneden çıktım. Artık hergün dogum beklet oldum ama hafta sonu geldi hala gelen bişey yoktu. Hafta sonu detaylı temizlik yaptım evi geri kalan süre için de de devamlı uyudum dogum oncesi son hafta inanılmaz bir uyku bastırmıstı. Neyse gelelim dogum öncesine çarşamba günü kayınvalideme gitmiştim. Birlikte pazar market bir sürü alısveriş ve inanılmaz cok ayakta zaman gevşeterek günğ bitirdik. Ogün pkdr yorulmustum ki perşembe sabahı kahvaltı yapıp yattm. Aksam üzerine dogru içime deli bi enerji geldi. Sarmalar tatlılar ıspanaklar bir sürü yemekler yaptım. Akşam 22 de özkan geldi Sofrayı kurduk yemek yedik sohbet muhabbet yarım saat geçtikten sonra kutfaga geçip ortalıgı toparlamaya basladım. Tam ki o sırada sızıntı gibi bacaklarımın arasından su gelmeye basladı heralde dedim idrarım geliyo tutamıyorum falan die dusunuerek mutfağı toplamayınbitirdim. Cay koydum dusa girip geliyorum dedim eşime o da heryeri abur cunur koyup keyif yapıcaktı. Merdivenleri sancılı bir şekilde cıkmaya basladım. Dusa girdim abdest aldım dustan bir cıktım ki bacaklarımın arasından pembe beyaz sular süzülmeye basladı. Özkanı (eşimi) cagırdım hemen geldi yatga uzandı panikler içinde napalım demeye basladık. Hemen annemi aradık evi yakın olduğu için hemen geldi. Ardından hastaneye gittik. Acilden giriş yaptık. İlk muayene de 3 cm açılmam var dedi doktor muayene sırasında yine cok miktarda suyum geldi. Yatışın yapılıcak doğum baslamış dediler dogumhaneye yönlendiler. Eşim annem ablam cok heyecanlıydılar hemen yakınlarımıza haber verdik. Doğum katında ablam yanımda durdu sancı esnasında. Sansıma kendi doktorum o gece nöbetteymiş 💁🏼♀️ beni görünce cok sasırdı 😂 Saat 01.00 de nst baglandı üzerimi değiştiler sancı sıklığını takıbe aldılar. Sancılarım o kdr coktu ki suni sancı vermediler. Saat 02.30 da 6 cm açıklığım oldu doktor tekrar muayene etti tüm suyu bosaltalım agrın cok olucak ama acılman hızlanır dedi tamam dedim. Dediği gibi de oldu 40 dk sonra 9 cm açıklığım oldu 😬 işte asıl hikaye orda basladı bende. 9 cm açıklıga kadar baya acısız agrısız gelmişim. O saate kadar sürekli ablam ile sohbet edip gülüyorduk. Ama o acıklıktan sonra en son yatagın kuluplarını sıkarken hatırlıyorum kendimi. Neyse son muayene de ebe geldi 10 cm olunca doğum için çatala alındım. Oraya giderken o kdr fazla sancım vardı ki. Catala cıktım ve ıkınmalar başladı yarım saat gecti hala gelmiyordu kızım artık yapamıcam olmuyo dediğimi hatırlıyorum neyse ki catalda ki 40 dk lık mücadelemden sonra bebeğimmm 👼🏼 kucagımdaydı. Oyle farklı bir duyguymuş ki o dogdu ben yeniden dogdum sanki tekrar dünyaya geldim ne sancı kaldı ne acı kaldı son 1,5 saat ozellikle kendimi kaybedercesine cektiğim tüm acılar bitmişti. Hemen hersey yolunda mı diye sordum ellerini yüzünü öptüm. Kapıda bekleyenlere seslendim dogdu cok iyiyiz kıyafetleri hazır mı diye. Odaya çıktık ardından herkes beni heyecan içinde beklıyordu ☺😍 eşim geldi anlımdan optu sarıldı okdr korkmus ki seslerimizi duyunca 💕 çok şükür ikimizde iyiyiz. Rabbim den normal doğumu çok istedim o da nasip etti şükürler olsun. Bu arada ne suni sancı aldım ne epidural yada baska bişey 👍🏼 Herkese bebeğine saglıkla kavusmasını diliyorum. Şimdi 9 günlük olduk. Sağlıkla büyütelim bebişlerimizi. Hiç korkmayın doğumdan 😍❤