Akdeniz123 bende tamamen hissiyat oldu kızım olurken herkes erkek dedi ama benim içimdeki ses hep kız diyordu şükür kız oldu 2. side hep erkek geçti içimden şükür öyle oldu , ama bende bedensel olarakta farklılıklar oldu mesela kızımda tatlı ismini duyunca bile midem kalkıyordu ve inanılmaz erik istemişti oğlum da ise daha çok tatlı yiyorum ve ikisinde de karın şeklim farklı oldu kızım daha yayvan bir haldeydi ama oğlumda dik bir göbeğim var 😊