Berivanbalaban Benim kasık agrım oldugu için kasık dusugundendır diyorlar doktorda ulturosonda sol kasıgıma bakıyo 😬
Berivanbalaban Bir cok kişi kasık dusugu diyo kasıklarda adet sancısı gıbı agrı oluyomus heycandan doktora bişey soramadım ya buda hamılelık hurafesı yada oyle bişey var 😂🤣🤗