xwoman
Eltim bir tip fakültesinde hemşire sezeryan olanlara çok üzülüyorum aceleyle yorgan diker gibi dikiyoruz demişti yani kalın kalın diken hastanelerde var. Benim hiç şişlik kalmadı 6 ay kadar sonra hiç bir şey yaşamamış gibi oluyor vücut . Bunları kafanıza takmayın bol bol emzirin şişlikler de kiloda bir kaç ay içinde gidecektir 😊