Oyali Arkadaşlar 36 haftalık olcaz yarın bi haftadr mide bulantım vardı ama bugünki kadar hiç kötü olmamıştım çok fazla kusuyorum ister istemez aşağıya baskı oluyo bebeğime zarar verirmi bu durum başına böyle bişey gelen oldu mu hiç yardım edin
Kaderakman Oyali benimde öle oldu cnm son ıkı hafta mide bulantısı olmus basldı ara ara. Bebeği zorluyor gbı hissedip korkuyordum bu evrelerde mide bulantısı oluyor dediler ban da
sirinella Oyali benimde öyle 34+4 üz doktora gittim gaviskon verdi bebek döndüğü için şekil aldığı için mide ekşime yapıyormuş bi nevi reflü
guler27smsk_ Oyali bende 37+1 haftalık oldum bende de kusma oluyor cnm hiç kusmamistim son ayda kusuyorum banada bebek dönüyor falan dediler
Kahraman35 Oyali ben de 36+4 oldum kaç gündür mide bulandım oluyor. Kusmuyorum ama bulantı zor oluyor. Bastan beri bulantı kusma olayı çok olmayan ben bu aralar bulandıran başım dönüyor neredeyse 😔
Oyali Kaderakman benim doktorumda bugün dedi 37. Haftada bekliyoruz bebek kanala yerleşmiş Doğum pozisyonu almış 🥴ne yazıkki zayıf bi bebek 2.400 gram doktor haftasına göre 2.800 olması lazım dedi 😪😪
Oyali sirinella AA evet biliyorum gaviskonu reflüden ötürü kullanılıyor artı benim bildiğim kadarıyla pek yararlı bi ilaç değilmiş
sirinella Oyali doktor günde 4 e kadar kullanabilirsin dedi ben bi kere kullandim 2-3 gun goturdu iyi geldi cok Ilac taraftari degilim ama mecbur kalinca yapacak birsey kalmiyor
Oyali Kahraman35 dün bu problemden ötürü hastahaneye gittim doktor çocuk artk kanala yerleşmiş aşağı baskı yapıyor o yüzden artı sıcaklar ve yiyip içtiklerimiz yüzünden