Yenianne92 Ilk gebeligim 29.haftam bitmek uzere dogum ani aklima geldikce yavastan gerilmeye basladim sizde de ayni durum var mi ne yapmaliyim
Yasmnnn Yenianne92 aynılarını bende yaşadım doğum anı gerçekten zor ama dün doğurdum ve şuan bal kızım yanımda uyuyor herşey bitip gidiyor çok şükür🤲🏻❤️
Hifam Yenianne92 Bende çok korktum doğurmam sanıyodum ama 9 gündür doğurdum çok şükür :) Hiç korkmanıza gerek yok Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Mryu Yenianne92 bende 27+3 canim. Bende dusundukce korkuyorum ama sonra kendime cesaret veriyorum herkes doguruyor diye sonra rabbim yardim eder diyorum ve bebegimi kucagima alacam diye motive ediyorum ama gercekten korku var yani
Yenianne92 Yasmnnn zaten dogumun tek tesellisi bebegime kavusacak olmam sanirim 🌸 darisi bana insallah
Derya88 Benimde bir hafta kaldi doguma cok korkuyorum ama biran önce de dogsada bebegim bitse bu hamilelik diyorum