Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım. Ama 27+1 deyim. Bir kaç gündür geceleri mide yanması problemi çekiyordum. Bu sorunun üstesinden ilaç almadan gelebildim. Havuç,salatalık ve kivi yiyerek rahatladım. Belki benimle aynı sorunu yaşayanlar vardır diye yardımcı olabilmek adına buraya yazdım. Hepimize Rabbim kolaylık versin 🙏🏻👋🏻