Slinn canım öyle bi şansım yoktu sanırım ya çünkü bn doğum yaptığım günü cok kalabalıktı malesef benim odam da küçüktü ama bn bunu sorun yapmadım zaten 1 gece kalıcaz diye.aslında bakarsan mega ile nisa arasında kalmıştım megada sancı odası diye bişey yokmuş sadece bi kadın alabiliyomuşsun yanına bn öyle istemedim biz 4 kişi girdik nisada sancı odasına 😂 kocamsız yapamazdım büyük destek oldu bu sebeple nisayı tercih ettim.dediğin gibi kaldığımız oda küçüktü senin için önemliyse önceden gidip ayarlamayı deneyin isterseniz bilemiyorum