Kızlar ya Afedersiniz ama birşey sorucam ishal doğum belitisi olabilir mi çünkü ben lavabodan çıkamıyorum o kadar kötü durumdayım ne yaptıysam geçmedi yardımcı olurmusunuz ne iyi gelir acaba 38+4 haftalığız bu arada sancılarımda var bugün ama düzenli değil