Betul23_h merhaba canim.
4 aylikken iki disim curudu fena halde agriyordu. Disciden randevu aldim. Kanal tedavisi dedi , radio cekmem lazim disi dedi. Uyusturmamiz lazim ama bunlarin hepsini kadin doktorunuza sorun tamam derse ben yaparim dedi. Sordum. Kadin doktoru hic bi sorun yok dedi. Geri disciye gittim tamam dedi. Radio icin karnima ozel bisey koydu hamileler icin karnimi sakladi oyle yapti , uyusturdu ve kanal tedavisini yapti , o gunden bugune suan 7 ayligim ve yine bitmedi disimiin tam dolgusunu yapmadi her gittigimde kontrol ediyor enfeksion yok mu diye temizliyor bi dahaki gittigimde dolgusunu yapacak. Bu arada fransada yasiyorum. fransanin kadin doktoru dedi sorun yok diye