Adelina Selam kizlar,hamileyken kuveti sicak suyla doldurup dus almak olmaz die duymusdum,dogrumu sizce?yani sicak diyilde ilik suya girsem bi zarari olurmu?9 haftalik hamileyim...
Canoglumbenm Adelina riskli canım enfeksiyon kaparsın. Oturarak duş almak bile enfeksiyona sebep oluyor. Ayakta duş almak gerekiyor
lilamom Adelina ilik olursa soguga yakin girebilirsin benim doktorum oyle demisti cok sicak suyu onermiyoruz kaslari gecsettigi icin dedi bide kuveti otel tarzi yerlerde degil evinde sahsi baskasi kullanmiyorsa kullan demisti
Selufkaa Adelina canım hamileliğimin başından beri her zamanki sıcaklıkta su ile duş alıyorum doktorum uyarmadı bende zararını görmedim ancak küvet içinde uzun süre durma derim
guler27smsk_ Adelina çok sıcak olmadığı müddetçe bsy olmz bence cnm valla ben küvete girmiyorum Ama duş alınca kaynar suyla alıyorum dusumu 😂 hiç te bsy olmuyo ama sen küvette bekliceksin o yüzden bilemedim cnm
Adelina lilamom yo canim evimizde zaten,ama iste kime sorduysam onermedi ilikdan da souk su olur dedi oylede hasta olurum ne tadi kalirki😂
lilamom Adelina valla bana zaten bu sicakta para verseler kuvete sicak su doldurup girmm buz gibi suya girerim dusumuda soguk suyla aliyorum😂
Babuze Adelina mide ağrılarıma dayanamadığım için çok yaptım bi sıkıntı olmadı ama sizin tercihiniz tabi