Turkan38 Arkadaslar 23 .haftadayim rahim boyum 31 sinirda kisa olanlar varmi buyume oldumu progestan igne ve gunde iki fitil kullaniyorum ayrica kan civiltici kullaniyorum neye dikkat etmek gerek bu surecte
Princess1 Turkan38 benim de 27. Haftamda 32 mm 28. Haftamda ise 14 mm oldu zaten sınırı 25 mm alıyor doktorlar. Acilen serklaj (rahim ağzı dikişi) operasyonu geçirdim. Dikiş atildigindan beri yatıyorum diyebilirim doktor kontrolü dışında dışarıya çıkmadım tuvalet dışında kalkmamaya özen gosteriyorum. Sen de bunlara dikkat et canim boyle boyle 4 haftayi atlattim 32. Haftadayim. Ozellikle yatarken ayaklarının altına yüksek yastık koy moralini de yüksek tut. Geçmiş olsun.
Essu Princess1 benmki de 2.24 e dusmus ama dikis flan atalim demedi, ilac verdi, ciger gelistrci igne verdi bebek icin biz onlemleri aldik suyun flan gelrse gelirsin ddi yani aslinda durdurmak icin bisey yapmdi be doktrm olursa cigerlrni gelstrms olalm ddi. Bana yatarak devm et de demedi ama bn yatyrm genlde sdce yemk yapmk icin kalkiyorum
Mamas Kızlar rahim ağzı kısalınca belirti veriyor mu 😥 nasıl anlarız ? Doktorum hiç bir şey söylemiyor rahim ağzı ile ilgili , kısaldığını ultrasondan görebilir herhalde değil mi , kısalsa söylerdi diyorum ama içim rahat değil
Princess1 Mamas canım benim şöyle farkına varıldı. 27. Haftamda Öylesine gittiğim rutin kontrolümde karnimda bazen sertik gerilme kasılma gibi bir şey olduğunu söyledim. Ondan da olur öyle şeyler normal demesini bekliyordum çünkü beni cok rahatsız edecek bir şey değildi. Ultrasonla bakıp iyi görünüyor ama ultrason yanıltabiliyor alttan bakım dedi ve alttan muayenesinde gördü kasılmalarımin nedeni rahim ağzımın kisaligiymis
Turkan38 Princess1 benim 19.haftadan beri 31 ultrasyonda bakiyoruz 33 .haftada atak bekliyorum diyor erken dogum icin insallah kuzum sabreder vaktinde dogar