İyi akşamlar kızlar bende doğurdum artııkk😬 hemen anlatıyoruumm.dün sabah saat 11de kontorla gelmiştim bi önceki postta yazdığım sebeplerden ağrım var doğum sancısımı anlamıyorum diye.ne olur ne olmaz diye kontrole geldim nstde pek fazla sancım çıkmadı ama 3 cm açıklık vardı ve bebek 3850 kg dedi doktorum yatışını yapıp suni sancıyla doğumu gerçekleştirelim dedi.hemen yatışım yapıldı başladılar suni vermeye karnımda aç geldiğim için nstde bebeğin hareketleri çok yavaştı oyuzden doğum yapana kadar hep nstye bağlı kaldım.saatler geçtikçe sancım artıyor ama açıklığım ilerlemiyordu açıklık 4 cm olduğunda keseyi patlattı doktorum ondan sonra inanılmaz bir sancı çektim nstye bağlı olduğum için de yürütmediler yattığım yerde sancıyı karşıladım hep çok fenaydı. Artık açıklığım da artmış sancılarım en üst düzeyde olduğu için bebeği kanala yerleştırmek için odada ıkınmamı söylediler başta ıkınmam gelmedi sonra gelince daha odada bebeğin başı gelmeye başladı doğumhaneye zor yetiştirdiler çatala zor çıktım zaten çatala çıkmamla bir iki ıkınmamla yavrum çıktı meydana cıyak cıyak bağırtılarla😬 ama maalesefki ciğerlerinde su birikmesi varmış çıkarmadılar hastaneden yanıma anca bugun getirdiler inşallah yarın çıkarcaklar.uzun oldu kusura bakmayın herkesin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim