Fusel_yem canımm bebek yerleşene kadar büyüyene kadar kasık ağrın geçmiyor. Doktorum bana alışacaksın demişti. Şimdi 30. Haftamdayım yalancı sancılar ve benek toplanması sorunu başladı. Yani her hafta geçtikçe aydı sorunlar çıkıyor 😀😢 kanaman yoksa sorun yapma. Bazen sol bazen sağ kaşık ağrın normal