CUKULAN köpüşüm var o da daha 6 aylık 3 bçk aydır yaklaşk bizle bilmyrm nasıl olcak doğnca çok zor ama sorumluluğu vs balkonmuz var dip not daha öncede olay oldu yok hayvan güneşten ölür tövbeee bilmemne denildi😂😂balkonmz konforludr geniş kapalı balkon camlı ve güneş görmüyo yazın dahi olsa rahat edeceği tarzda ve alşkn sadexe ilk 20 gün evde kaldı sonra çıakrttık arada açık mutfağımın balkonu bu arada içeri alıyrz 1 saat falan kalıyo en fazla geri giriyo yerine alıltrfk baya yani nasıl alıştrrsan öyle gider ztn bu arada bnm köpüşümde pomeranian cinsi kedi kadr yani çok sevyrz oğluşumuzu ama içeri almayı düşünmüyrz bebek oluncada öyle alıştı ztn traş olucak tüyleri keşslck bu ay baklm sonra nolcak😂😂😂