Papatyam85 Eminebdk 3 yıl önce ilk cocugumda yaptırmıştım ..şimdi hamileyim ve 1 doz vurdular daha önce oldugum için ikinci üçüncü dozu gerek duymadılar ..3 yılmış .
Mom72626 Eminebdk canım Doğumdan sonra 6 ay sonra bir daha gel dedi doktor :. Vurulacak ardından 2020 ve 2021 de bir kere vurulacak. Menopoza kadar koruyor dedi. Vurulmanı öneririm dedi bana da
Kubuuu1 Eminebdk ben hamilelik öncesi elimi konserve kestiği için yaptırmıştım 4. Sözüm hamileliğinde denk geldi 20. Haftada yapılacak insallah. Eğer 5 doz tamamlanirsa 10 yıl koruyor
Senmerve Ben ise baslamadan once is yeri istedigi icin olmustum asi aradan 1 ay gectikten sonra hamile oldugumu ogrendim dun yine asi yaptilar bidaha hamile oldugunda vurdurma dediler
Eminebdk Hadi ya benim de en son ilk hamileliğimde yapıldı ben 10 yıl geçerli diye biliyordum o yapılan aşıdan 4yıl geçti hemen hemen ve şimdi 34 haftalık hamileyim yaparlar mı ki bu saatten sonra ?
Vet-hek-meri Hamile kalmadan önce 3 doz yaptırmıstım 5 yıl koruyuculuğu oldugu için doktorum gerek yok yaptırma dedi
Neslihan22 Ben butun dozlari yaptirmistim 5 yil demislerdi simdi ikinciye hamileyim 4 yil oldu ama hemsire pekistirme dozu yapacagim dedi 20. Haftada
Ipek34 Eminebdk 5 doz olursanız 10 yıl koruyor. 2 ile 3 arasında 5 ay olacak. Yanı lohusayken. Sonra 4 ve 5 birer yıl sonra oluyor
FSCMK Ipek34 5 doz nedir ben 1.aşımı oldum yarından sonra ikinciyi olucam 3 doz nerde ne zaman vuruyorlar
Ipek34 FSCMK gebelikte 2 doz var. 10 yıl korumak istiyorsaniz gebelik bitince de aile hekimliğine gidiyorsunuz.