Seher1 bende 18+3 üm ayaklarım bikaç gündür ayaklarım çok şişti.. Üzerine basamıyorum sanki Ayakkabılarını çamura bastığında ağırlık yapar ya işte bende bugün öyle dolaştım😊 Tuzu azaltmam lazım sanırım 🙈 bide ayaklarımı uzanırken havaya dikmeliyim çok ayakta duruyorum belki şiş ondandır diye umuyorum 😊