Zlhakblk Arkadaşlar meraba , sağlıklı hamilelikler dilerim . Doktorum geçen hafta 7 haftalık olduğunu söylemişti bebeğimin bu hafta gittim 9+2 dedi . Bu normal mi sizce ?