Beneto fiyatına göre marka.ben de düşünmüştüm netice de para vericez bebek taşıycaz bunda.sağlamlık, kumaş kalitesi, yedek parçası, servisi,ilgi alaka vs vs hepsini araştırdım.burda satıcısı tanıdıktı gittim almaya, ama böyle set değil arabası puseti bir de yürüteç hediyesi vardı.baktım görüntü olarak güzel, sürüş iyi, fonksiyonlar güzel ama malzeme kalitesi parasına göre.çok çok çok bir beklentiniz yoksa, garantisini dert etmem derseniz iyi.ben arıza da bozulmada ne olur dedim, en çok teker ve tutma eklemleri arızalanıyor ya uyduruyoruz başka arabalardan prasıyla ya da garantiye yolluyoruz dedi, garantiden de 3 aydan önce geleni yok dedi.vazgeçtim.