Ecok 39 Haftalik olduk ama kizimiz pek nazli cikti bizim gibi gunleri gecmeyen sabirsizlikla bekleyen anneler burda mi? Yarin cati muyanesi olucam. Olanlar tecrubesini aktarabilir mi? Nasil oluyor ?
Mermaid16 Ecok siiznkide naz mı 40+3 olduk gelmiyor kızım :) çatıdan korkmayın canım hiç anlatıldığı gibi değil en fazla 1dk sürer.. kendini kasma yeter
Krbksrf Ecok 38+6 olduk hala bisi yok bizde paşa oğlumun rahati iyi sanirim .çati muaynesi olmadim ben daha bende surda bekleyim bari
gulsums 39 hafta oldum bebek kanalada girmiş bekliyoruz bakalım 🤷🏻♀️ Çatı muayenesi korkulacak bişe değil az bi yanma oluyo o kadar