Bu durum doktora göre değişiyor ama her doktor bir değil özelde olsa doğum yanlısı çok doktor var. Bir güvenebileceğiniz doktora da danışın derim. Çatı muayenesi yapmadan seni beslenme konusunda uyarmadan kestirip atması hoş değilmiş, mümkünse başka doktora da danışın ki aklınızda soru işareti kalmasın.