Kizlar selam. 12+2 gunluk hamileyim. Uc gun once lekelenme sikayetiyle acile gittim. Devlet hastanesinde Vajinal ultrasonda bebege bakip erkek dediler. Bugun de ikili tarama testimiz vardi. Doktor kiz dedi. Hangisi daha net bilgidir? Vajinal ultrasonda cinsiyet ogrenen var mi?