Okyanusolmak ben geçen hafta çarşamba suni sancı ile doğum yaptım. 40+0 haftamdı. Ne bir sancım vardı, ne nişanım gelmişti ne de bir açılmam vardı. Doktor bebeğin suyunun azaldığını suni sancı ile doğumu başlatmamız gerektiğini söyledi. 7 saatte doğumum gerçekleşti. Ve inan o kadar acı da çekmedim. Sadece son yarım saat sancım çok daha fazlaydı ve yine de çekilmeyecek gibi de değildi. Açılmam gayet iyi ilerledi ki ben öyle hamileliğim boyunca yürümedim bile... Son 10 dk da doğurdum. Bence herkesin doğumu farklı yaşamadan bilemezsin :) o yüzden çok fazla bu konuda kafanı yorma derim. Yaşa ve gör :)