Merhabalar biz bugün tam 35 haftalık olduk göbeğimin altında böyle nedıyım torba gıbı ınmemı diyim ne diyim bilemedim sankı göbek aşağıya genişlemiş gibi oldu torba gıbı ve çok fazla rahme tekmeler sağ kalça tarafa tekmeler genleşmeler olmuyor acı veriyor bıraz sizdede varmı doktora sordunuzmu? Normalini acaba yoksa böyle yakında geleceğinin habercisimi? Sizde nevar ne yok ?