Bende serklajlıyım rahim ağzı dikiş dahil ölçülüyor sanırım, 14te 41mm 16da 35mm olunca öncedende 24haftalık kaybım olduğu için 17.haftada oldum 23e kadar 35mm devam etti birden bire bi sabah kanama oldu doktora gittim 22mm olmuş rahim ağzı erken doğum riskş hastanede yatmak wc harici kalkmak yasak sürekli yatak vs bi sürü şey atlattım şuan 35+1im 25mmle devam ediyoruz. Dikişiniz ne kadar açılırsa açılsın doğum gerçekleşmez ancak dikişler alınır veya sezeryan olursanız sezeryanla alınır. 32.haftada 16mm ölçtü farklı bir doktor, doktorun ölçümüne cihazın kalitesine ve idrara sıkışık olup olmadığın da ölçümü etkiler karından ultrasonla da bakılır alttan ultrasonla da bakılır