Ervasl Su an 6. Haftanın sonundayim , doktor 3 ay korunmamizi söyledi tekrar gebelik nasip oldu şükür , bu hafta kalp atışı için doktora gideceğim stresli ve gerginim . Ama tekrar nasip oldu , size de nasip olur inşallah önemli olan gebeliginizin ve bebeğinizin sağlıklı olması