Merymery2233 Kubrasnyrt kesinlikle hiç bir sakıncası yok kulaktan dolma boş muhabbetler benim ilk 3ay hep alttan bakıldı 3. Gebeliğim 3. De de aynı zaten sakıncalı olsa akıl var mantık var doktor böyle bir risk alır mı?
Merymery2233 Aslicrn çok haklısın böyle saçma sapan yorumlarla hep korku sarıyor insanları neden riskli olsun ki olsa doktor yapar mı ?
Aslicrn Merymery2233 yani asla yapmaz oyle bi teknoloji bile cikmazdi cok dolaniyo alttan zararli diye bilmeden konusuyo herkes
Tazeanne0134 NihanMine istanbul kuzum 3.ayın 2.haftasına başladık biz çok güzel bi duygu 2,5 haftalıktı ilk öğrendiğim de şimdi 3 ayın içinde
Merymery2233 Aslicrn bende çok kızıyorum insanlar da inanıyor anlamış değilim 🙄 neden yanlış yönlendiriliyorlar çok kızıyorum 🙄