Kubrasnyrt Arkadaslar 21 haziran cuma beta hcg 296 cikmisti bugun tekrar kan verdim 1037 cikti sizce artis nasil normal mi doktoruma yarin gosterecegim sonucumu ayrica bugun kese gorunmedi sizce beta artisi normal mi sizede sormak istedim
Aslicrn Kubrasnyrt normal canim 1 2 gune vajinal olarak keseyi gorebilirsin eger cihaz cok kotu degilse
NihanMine Kubrasnyrt kese için biraz erken sanırım ben keseyi gördüğümde değerim 3850 deydi doktorum 2500 den sonra rahat görünür dedi Alttan muayene ettirme bence bir kaç gün daha bekle daha sağlıklı olur diye düşünüyorum inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız ♥️
berguzar1987 Kubrasnyrt kes için vajinal muayene ile 3500 4000 leri görmeniz lazım şuan görünmesi mümkün değil
Canoglumbenm Kubrasnyrt kese daha gözükmez canım erken onun için. Bir kaç güne kadar görürsün keseyi. Değerin de normal artmış
Kubrasnyrt Aslicrn cok sukur yarabbim insallah gorebiliriz hayirlisiyla cok sevindim ya sagol cevabin icin ☺
Aslicrn Kubrasnyrt rica ederm canim ne demek benim en son degerm 300 cikmisti 4 5 gun snra keseyi gormustm vajinal olarak daha cok minnakti ama 😂ah kese bebis kalp atisi beklemeler bitmez allahim saglikla kucagina almani nasip etsn insallah
Aslicrn NihanMine alttan muayenenin bi sakincasi yok korkutmayin insanlari benim riskli gebelik diye her 3 gunde bir alttan muayene oldm hic te bisey olmadi
MrsG Kubrasnyrt hayır korkma sakın alttan muayene sakıncalı değil. Dr un alttan bakalım derse itiraz etme çünkü ordan daha net belli oluyor bende de ilk önce kese vardı ama bebek görünmedi 1 hafta sonra yine gel dedi gittim yine göremedi bu sefer alttan bakalım dedi ve alttan bakınca göründü. O yüzden korkma sakıncası yok. ❤️
Suhedaa Kubrasnyrt ben yurtdisinda yasiyorum canim burda 3. Ayi bitene kadar alttan bakiliyor bir sakincasi yok yani korkma 🙂
Askkokuluyavrum Kubrasnyrt hic bişe olmuyor canim Allahn izniyle ben de kalp atışı duymak icin alttan muayne oldum doktorum net duymak icin bakalım dedi hic bir olumsuz yanı yok korkma
NihanMine Kubrasnyrt benim 3850 ile gördü karından keseyi bir hafta sonra da kalp atışı dinledik 😍 alttan muayene şart değilse yaptırmanı tavsiye etmiyorum çünkü tanıdığım bir kaç kişi alttan muayeneden sonra Ağrı ve kanama yaşadılar o yüzden bi risk vs durumun yoksa baktırma diye dedim tercih senin 😘😘
NihanMine Aslicrn kimseyi korkuttuğumuz falan yok yazdıklarımı iyi okursanız daha sağlıklı olur demişim iki üç gün sonra zaten karından da görünür tanıdığım bir kaç kişi problem yaşadığı için fikir beyan ettim saygı duyup sizde fikrinizi beyan edin bence sadece sevgiler 😘
Merymery2233 Aslicrn çok haklısın böyle saçma sapan yorumlarla hep korku sarıyor insanları neden riskli olsun ki olsa doktor yapar mı ?
Kubrasnyrt Aslicrn ayy cok guzel bir duygu yaa yarabbim banada nasip etsin insallah bebisimi gormeyi kalp atisini duymayi ❤❤ aminn rabbim sanada saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah🤗🤗
Kubrasnyrt Nihanak ne guzel bakalım ben ne zaman gorebilecegim rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin bebisini 😊
Kubrasnyrt MrsG tesekkur ederim icimi rahatlattin ❤❤❤ rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah
NihanMine Deletedmom3 benim 3850 ile gördü karından keseyi bir hafta sonra da kalp atışı dinledik 😍 alttan muayene şart değilse yaptırmanı tavsiye etmiyorum çünkü tanıdığım bir kaç kişi alttan muayeneden sonra Ağrı ve kanama yaşadılar o yüzden bi risk vs durumun yoksa baktırma diye dedim tercih senin 😘😘