Mervealya18 Kızlar vitamının eksik doktorum yiyeceğe koyacagm damla verdi 10 damla damlatıyosun ekmege yada yogurda dedi ama midem oyle almıyo meyvesuyuna karıstırsam olurmu acaba
Bahara Mervealya18 bende kullanıyorum canım ama mesela yemek kaşığına damlatıyorum 9 damla , üstünede biraz su ekleyip içiyorum. Bardakta karışıtırınca yağ bardağa yapışıyor ve hepsini içmiş olmuyorsun🙏🏻
espalp Mervealya18 ekmeğe damlatıp üstüne reçel ya da bal koymayı deneyebilirsin tadı hiç anlaşılmıyor 👍🏻
1ogrencianne Mervealya18 meyve suyu olur diye biliyorum ben de 10 damla kullanıyorm ekmeğe döküyorum ama üstüne çokokrem ya da bal sürüyorum yoksa yiyemiyorum midem kaldırmıyor benim de 😊
Esrac Mervealya18 benim gibiymissin bende öyle ikinci şişedeyim güç bela içiyorum doğuma kadar da kullanılcak dedi doktor☹bebisler içinde katlanacaz mecbur