Esraannee Kızlar 12 haftalık hamıleyımm. 3 4 gundur tuvalete cıkamıyorum. Ne yapsam fayda etmedi belime agrı vurmaya basladı yuruyemıyorum agrıdan. Tecrubelerınızden tavsiye verebilir mısınız yoksa acile mı gitmeliyim
Muallimehanim Esraannee İlk zamanlar kabızlık oluyor. Hatta hamilelik boyunca genel sıkıntı diyebiliriz. Kayısı yiyebilirsin. Eğer çok sancı yapıyorsa hastaneye git hiç o acıyı çekmeye değmez
BaharSefvan Esraannee canm kabızlık yaşıyosan armut karpuz kavun ye çok iyi geliyo bana. Herkesn vucudu farklı ama ynede dene bakalım. Muz kabız yapıyo mesela beni eğer sen de yiyosan yemeyi brak bakalm
berguzar1987 Esraannee canım siyah kuru erik bir avuç ye su iç ve Zeytinyağlı doğal bir sabından bir parça kopar fitil gibi makatından içeri gönder muhtemelen içinde kurumuş ıkınman tehlikeli bu söylediklerimi yaparsan fayda görürsün yada duphalac diye bir şurup var ondan al eczaneden o da ishal yapar seni
Esraannee Muallimehanim valla ne yediysem kar etmedi artık belime vuruyor agrısı dayanamıyorum acile gideyim Baska caresi yok gibi sagolasın canım ❤️
Esraannee BaharSefvan muz gunde Butan yiyorum normal de bırakayım butun meyveleri yiyorum en ıyı gitmek hastahaneye galıba tesekkur ederim canım ❤️
Premsesannesi61 Canım enfeksiyon varmıyor idrar yollarında? O da yapar ağrıyı. Ben bir türlü kurtulmadım🤷🏻♀️
Esraannee berguzar1987 doktorum Bı ilac verdi onu kullandım cok iyi geldı ck sukur suan daha iyiyim ama normal zamanda da uygularım tesekkur ederim ❤️
083 Bu evrede suyu çok tüketmelisin. Sıvı gıdaları bir parça çoğaltmakta fayda var😑zor. Birde doktoruna söyle mutlaka çözüm sürecine destek veriyor canım sağlıklı bir bebek olur inşallah
Esraannee 083 inşallah canım Allah razı olsun doktor a gittim ve Bı ilac verdı cok iyi geldı cok sukur 🙏