Kızlar ben 15+5 im bebeğimin hareketlerini hissetmek için can atıyorum bazı arkadaşlar erken hissettiklerini yazdılar peki bu hareket ne şekilde oluyo kasıklarda mı göbekte mi hissediliyor bazen sanki bişeyler hissediyorum sonra gaz olduğunu düşünüyorum doktorum bu zamanlarda solucan kaynıyo gibi hissedersin dedi o da nasıl bişeyse artık😊