Burcusss1 Kızlar adetime 8 gün kaldı 5-6 gündür göğüs agrısı ve kasık ile bel kısımda agrı oluyor test negatif normal mi şuan bu durum
Sohretkural Burcusss1 canım benim de seninle aynı benimde adetime 9 gün var dün hafif lekenleme oldu sanırım yerleşme kanaması oluyormus o. Kasıklarıma belime ara ara agrı giriyor göğüslerim çok hassas
yaseminbeysir Reglin geçiktikten sonra yapmalısın kesin sonucu o zaman öğrenebilirsin. Erken gebelik testlerinde hata payı daha yüksek boşuna moralin bozulmasın Allah gönlüne göre versin ☺️
Burcusss1 Sohretkural aynen benim de öyle ama kırmızı değil kahverengi lekelenme oldu birer gün arayla inşallah ikimiz için de hayırlısı olur canım
Sohretkural Burcusss1 benim çok açık kahve pembe karışımıydı bir iki damla falan geldi canım. Yok yapmadım daha erken çıkmaz dedim çünkü