Bugün detaylı ultrason yaptırmaya gittim doktor ultrosan cihaz başlığını karnıma okadar çok bastırdıki ultrason boyunca canım çok fena acıdı birşey olmaz dedi doktor ama endişe duyuyorum açıkcası çünkü öyle böyle bastırmadı. Sizce birşey olur mu Allah korusun