Busra05344 canım sonunda doğum yaptım ama çok zor oldu 3 gün hastanede yattım normal olmayınca sezaryenle alınsın 3 günde ondan sonra alindim benim meleğim gelmek istemeyip bunyem müsait olmayınca beni çok zorladı ama büyük mutluluk o kokularini içine çekince insan bu anda unutuyor her seyj