İstanbul şehit İlhan varank devlet hastanesinde. Doğurdum kontrole diye geldim bebeğimin suyunun azaldığını duydum Doğum haneye gittim ve 3 cm açılık. 🤭 15 saate yakın suni sancı yedim. Ama açılmam artmadı ve sezeryna alındım. İki Doğum şeklinizde tatmış bulunmaktayım. 🤭 sorusu olan varsa. Buyrun 😇