Kaderakman kesinlikle öyle. En büyük destekçim eşim ve annem. Allah onlardan razı olsun. Çok rahatlatıyorlar beni. Ama sanki bebek çıkarken çıktığı yer parçalanacak gibi saçma sapan bir düşünceye kapılıyorum. Ya sancıyı kaldıramazsam ya doğru şekilde doğuramazsam da bebeğime birşey olur diye çok korkuyorum