Serifeavci Snmissi benda 29+3 ve iki hafte ilerden geliyor dedi. Galiba iri bebek olacak tabi o daha belli değilde. Şeker yüklemende bir sey çıkmadıysa önden gelmesi çok sorun degil bence hem kilosu daha iyi oluyor
aygultngvn Kızlar gardrop, beşik, anne yani beşik vs aldiniz mi ? Aldiyaniz nerelerden aldınız. Rabbim hayırlısı ve sağlıkla bebişlerimizi kucağımiza almayi nasip etsin.
Masalimmkizim aygultngvn e beebekte vardi besik 199TL fiyati vardi canim yorumlarda okumustum bak istersen
Serifeavci Burdayız. 29+3 haftalık 1750 di en son kilomuz. İki hafta önden ğeliyor bebek dedi. 7 eylül demislerdi ayrıtılı ultrasyonda. Veee bende herkes gib eylül değilde ağustos hissediyorum 🥰
Rmyskse GozdeMurat18 çok bişey almadım. 2 takım hastane çıkışı onlu. 10 tane filan zıbın 5 tane alt üst takım. Eşimin tarafında bebekler çok iri doğarmış eşim gelmez aldığımız şeyler Doğunca alalım diyor bende öyle yapıyorum mecbur 😂😂