Aybuke4568 Kızlar eylül asya uyumlu mu sizce yoksa asya tek başına daha mı sade güzel.önerilerinizi bekliyorum 🤗🤗
Alarasel Aybuke4568 ay biz iki ismide ayrı ayrı düşünüp vazgeçmiştk🙈asya tek güzel eylül çok var ya cidden
Zeynepasya24 Aybuke4568 bende kızımın adını Asya koyucam allah nasip ederse bence tek daha hoş duruyor
Aybuke4568 Alarasel ben aslında yıllardır eylülü çok seviyordum koyacaktım bebeğime ama eşim ben hamile kalmadan atına eylül ismini koyunca isimden biraz soğudum gibi oldu.sadece asya koysam eylül adinin da o kadar hayalini kurdum simdi diye kararsiz kaldim 😂
Alarasel Aybuke4568 daha belli değilde Allah izin verirse Alara olucak inşAllah büyük ihtimalle. 🤗. Bakalım. Asyadan vazgeçtik hoş geliyodu kulağıma ama sobrada itici geldi😃😂😂