espalp Ikikizinannesi benim de 25+5 bugün🧿 dünden beri oğlan biraz daha sakin neden bilmiyorum ama bugün aşı oldum 2.dozu kalp atışlarını dinledik gayet iyiydi 🙏🏻 Sıcaklar çok fena napıcaz koca bi yaz bilmiyorum🤦🏼♀️
Eylul0212 Susam14 aynıyiz sizinle ben 29+6 oldu mu 30 sayıyorum 🤗🤗🤗🤗 bana da 4 Eylül demisti doktorum iki gün sonra kontrolum var bakalım ne diyecek 🤗
Aayse1234 Ikikizinannesi bizde 29+1 olduk bugün , 11 eylül olarak görünüyor dogumum sağlıkla gelsin canım oğlum 👶👣❤
GulsahC Merhaba, Son regl tarihime göre 18 Eylül ama ultrason değerlerine göre 12 Eylül de gözüküyor. 🥰